Wednesday, November 11, 2015

Puji Syukur Padamu Tuhan

Salam Damai,


Yahooooooooo!!!!!! Keriangan di hatiku tak terkata lagi. Aku merasa bagaikan mati hidup kembali!!! Si dia yang aku sayangi telah memaafkan dan mengampuni aku. Cerahnya terbit mentari pagi pun tak secerah keceriaan yang terpancar di wajahku saat aku bangun pagi tadi. Bagaikan mimpi di malam hari tapi inilah kenyataan yang terjadi. Sungguh besar mukjizatmu Ya Tuhan. Aku memanjatkan syukur dan pujian kepadamu kerna telah mendengarkan doaku. Terima kasih Tuhan. 


Pada entri hari ini, aku tak ingin nak celoteh panjang lebar. Aku nak meraikan kegembiraan ini sahaja. Hatiku melonjak girang. Terima kasih sayang kerna telah memaafkan diriku. Kini hubungan kami sudah pulih kembali jernih seperti biasa. Aku sayang dirimu sepertimana dirimu menyayangiku. Janjiku akan ku pegang utuh. Takkan aku runtuhkan tiang kesetiaan dan keikhlasan ini. 

With Love

No comments:

Post a Comment