Monday, March 1, 2010

Gathering cum Farewell Dinner...

Wahhh...Kembali lagi aku ke dalam blog ni yang telah lama aku tak 'update'. Bukannya apa sebab jarang ada masa nak 'update'. Tiap kali selepas balik keja badan plak yang penat-penat ditambah pula dengan kengantukan (ada ker perkataan ni??) menyebabkan rasa malas (penyakit M) nak buka blog. Namun, hari ini aku cuti so boring-boring ni saje nak upload gambar 'gathering' ngan member2 semalam.

Ramai punya ramai la orang yang datang makan kat restoran ni semasa kami sampai. Nasib baik la ada juga terjumpa sebuah meja di salah satu sudut yang aku kira agak strategik untuk berkumpul. Sementara menunggu member2 yang lain, sempat gak kami bergambar dahulu. Tetapi, sebenarnya 'gathering' ni untuk mengucapkan 'Selamat Tinggal' kepada rakan sekerja kami yang akan mula bekerja di sebuah kompeni perladangan hari ini.

To Mr. Daud,

Kami di RSMMRS mendoakan kejayaan anda di tempat baru. Terima kasih atas segalanya yang telah kita semua harungi, tempuhi, suka dan duka, kesukaran serta kesenangan yang kita kongsikan bersama. Semoga anda beroleh rezeki yang lebih baik dan pengalaman yang baru di tempat baru!

All the best and Good Luck!!!

Ikhlas daripada kami semua di RS:-


No comments:

Post a Comment